ЗМЕНШЕННЯ ОПОРУ ТЕРТЯ ЛІТАКА ШЛЯХОМ МІКРОВИДУВУ ЧЕРЕЗ ПРОНИКНІ ДІЛЯНКИ ПОВЕРХНІ КРИЛА

Автор(и)

  • Євгеній Олексійович Шквар Чжецзянський педагогічний унівеситет (Інженерний коледж), Китайська народна республіка, м. Цзиньхуа, провінція Джецзян, Китай
  • Дмитро Миколайович Зінченко Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем, Україна https://orcid.org/0000-0002-6171-0781
  • Дар'я Сергіївна Троценко Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем, Україна
  • Алі Джемiа Чжецзянський педагогічний унівеситет (Інженерний коледж), Китайська народна республіка, м. Цзиньхуа, провінція Джецзян, Китай

DOI:

https://doi.org/10.20535/0203-377132201695789

Ключові слова:

управління обтіканням, мікровидув повітря, проникна поверхня, коефіцієнт опору тертя, аеродинамічні характеристики

Анотація

На прикладі крила літака Ан-124 було досліджено переваги та особливості впливу на опір літака мікровидуву повітря через пористу ділянку обтічної поверхні. Проведено параметричний аналіз впливу швидкості видуву, розташування та довжини ділянки видуву на крилі, визначено умови та співвідношення параметрів, при яких забезпечується найкращий ефект за умови збереження безвідривного обтікання.

Біографії авторів

Євгеній Олексійович Шквар, Чжецзянський педагогічний унівеситет (Інженерний коледж), Китайська народна республіка, м. Цзиньхуа, провінція Джецзян

д. т. н, професор 

Дмитро Миколайович Зінченко, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем

Доцент кафедри приладів та систем керування літальними апаратами

Дар'я Сергіївна Троценко, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем

бакалавр кафедри приладів та систем керування літальними апаратами

Алі Джемiа, Чжецзянський педагогічний унівеситет (Інженерний коледж), Китайська народна республіка, м. Цзиньхуа, провінція Джецзян

Bachelor

Посилання

Корнилов В. И., Бойко А. В., Попков А. Н. Влияние микровдува воздуха через проницаемую стенку на турбулентный пограничный слой - Новосибирск: Вестник НГУ, 2011.– Вып. 1. –77-83 c.

Hwang D. Review of Research into the Concept of the Microblowing Technique for Turbulent Skin Friction Reduction – Elsevier: Progress in Aerospace Sciences. 2004. Vol. 40. - 559– 575 р.

Аэродинамика самолета [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://aviaclub.ru/uploads/media/Aerodynamics.pdf - 05.01.2017

Механизация крыла самолета [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://avia-simply.ru/mehanizacija-krila/ - 05.01.2017

Свищев Г. П. Авиация: Энциклопедия. - М.: Большая Россий-ская Энциклопедия - ЦАГИ им. Н. Е. Жуковского, 1994. — 736 с.

Бехтир В. П., Ржевский В. М., Коврижных Е. Н., Копысов Е. Н. Практическая аэродинамика самолета Ан-124-100. – Ульяновск: УВАУ, 2005. – 207 с.

Зинченко Д. Н. Расчетно-экспериментальная оценка аэродинамических характеристик самолета с механизированным крылом: дисс. … канд. техн. наук. – НАУ. – К. 2007 – 128с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-15

Номер

Розділ

Механіка елементів конструкцій