Методика розрахунку характеристик крила літака з врахуванням аеропужності

Автор(и)

  • Олег Юрьевич Гаваза Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем, Україна
  • Игорь Валерьевич Балабанов Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем, Україна https://orcid.org/0000-0003-4166-3145
  • Татьяна Васильевна Балабанова Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем, Україна https://orcid.org/0000-0003-4312-8533

DOI:

https://doi.org/10.20535/0203-377129201563837

Ключові слова:

аеропружність, математична модель крила, дивергенція крила,

Анотація

В даній статті описується  методика, яка забезпечує створення математичної моделі пружного крила під дією аеродинамічного та масового навантаження, що дозволяє описати взаємодію крила з потоком повітря, в аналітичному вигляді. Приведенно приклад її застосування для визначення критичної швидкості дивергенціі спрощеного крила літака Ла-5 ФН.

Біографії авторів

Олег Юрьевич Гаваза, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем

магістрант кафедри приладів та систем керування літальними апаратами

Игорь Валерьевич Балабанов, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем

Доцент кафедри приладів та систем керування літальними апаратами

Татьяна Васильевна Балабанова, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем

Доцент кафедри приладів та систем керування літальними апаратами

Посилання

Образцов И. Ф. Метод конечных элементов в задачах строительной механики летательных аппаратов / И. Ф. Образцов, Л. М. Савельев, Х. С. Хазанов. – Москва: Высшая школа, 1985. – 392 с.

Белоцерковский С. М. Тонкая несущая поверхность в дозвуковом потоке газа / Сергей Михайлович Белоцерковский. – Москва: Наука, 1965

Балабанов И.В., Балабанова Т.В., Бондарь Ю.И. Метод конечно-элементной аппроксимации для исследования дивергенции крыла самолета. //Аналітична механіка та її застосування: Збірник праць інституту математики НАН України, -К.:Ін-т математики НАН України, 2014.Т.11 №5 -С.18-36

Балабанов И.В., Балабанова Т.В. Анализ свойств межузловых связей в симметричных упругих системах. //Аналітична механіка та її застосування:Збірник праць інституту математики НАН України, -К.:Ін-т математики НАН України, 2010.Т.7 №3-С.30-45

Фын Я. Ц. Введение в теорию аэроупругости / Я. Ц. Фын. – Москва: Государственное издательство физико-математической литературы, 1959. – 523 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-10

Номер

Розділ

Механіка елементів конструкцій