Оптимізація ресурсних характеристик основної опори шасі літаків типу Ан

Автор(и)

  • Михайло Торохтій КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • Юрій Бондар КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/0203-3771452023296682

Ключові слова:

основна опора шасі, зовнішні навантаження, напружено-деформований стан, стендові випробування, скінчено-елементний аналіз, зони критичного напруження, ресурс, оптимізація критичних зон

Анотація

Розглянуто задачу оптимізації міцності критичних зон основної опори шасі літака Ан-32. За допомогою скінчено-елементного аналізу було визначено напружено-деформований стан опори шасі. На основі результатів скінчено-елементного аналізу визначено зони критичних напружень. Визначено кількість циклів навантаження до руйнування. Проведено оптимізацію критичних зон шляхом зміни технологічних радіусів конструкції опори до найбільш оптимальних, та проведено перерахунок напружено-деформованого стану і ресурсу до руйнування.

Для оптимізації критичних зон було використано метод SHERPA який використовує декілька стратегій пошуку рішення одночасно.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-05-15

Номер

Розділ

Прилади та методи контролю