Завдання вдосконалення патентно-маркетингових досліджень на підприємстві-розробнику складних технічних систем

Алла Николаевна Бурлакова, Виталий Анатольевич Воротников

Анотація


У статті аналізуються завдання патентних досліджень під час проведення НДР і ДКР в ДП «КБ «Південне», пропонується схема їх використання на передпроектній стадії розробки та системний підхід до патентно-маркетингових досліджень в якості інструмента визначення перспективності інноваційного продукту.

Ключові слова


патентно-маркетингові дослідження; інноваційний продукт; об'єкти права інтелектуальної власності; патентний пошук

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Дроговоз, П. А. Анализ зарубежных моделей и механизмов управления интеллектуальной собственностью и их адаптация на российском предприятии ракетно-космической отрасли [Электронный ресурс] / П. А. Дроговоз, Н. А. Кашеварова // Инженерный журнал: наука и инновации. – 2013. – Режим доступа: http://engjournal.ru/catalog/indust/hidden/645.html.

Матвиенко, С. А. Формирование патентно-маркетинговой стратегии ГП КБ «Южное» [Текст] / С. А. Матвиенко, В. А. Воротников // Космическая техника. Ракетное вооружение. – Дн-ск: ГП «КБ «Южное». – 2012. – № 1. – С. 267-276.

Методические рекомендации по проведению патентных исследований при выполнении НИР [Электронный ресурс] // Режим доступа: http://pandia.ru/text/78/291/17800.php.

Патентные исследования [Электронный ресурс] // Режим доступа: http://refleader.ru/bewujgotrbew.html.




DOI: https://doi.org/10.20535/0203-3771342017130276

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2018 Алла Николаевна Бурлакова, Виталий Анатольевич Воротников