Математичні моделі похибок визначення кутів орієнтації та широти місцезнаходження наземної безплатформної інерціальної навігаційної системи

Автор(и)

  • Євген Бондаренко КП ЦКБ "Арсенал", Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/0203-3771442022284611

Ключові слова:

кут орієнтації, місцезнаходження, чутливі елементи, математичні моделі похибок

Анотація

У статті розглянуто обчислювальний алгоритм визначення кутів орієнтації та широти місцезнаходження безплатформної інерціальної навігаційної системи (БІНС), яку змонтовано на наземному транспортному об’єкті. Вважається, що об’єкт є нерухомим відносно поверхні Землі. Розглянуто також математичні моделі похибок визначення вказаних кутів, що спричинені, в свою чергу, зміщеннями нуля та похибками масштабних коефіцієнтів чутливих елементів БІНС – наприклад, лазерних гіроскопів та лінійних акселерометрів.

Посилання

Бондаренко Є. А., Бондаренко Т. В. Розрахунок похибок визначення кутів початкової орієнтації безплатформної інерціальної системи // Вісник Київського політехнічного інституту. Приладобудування, 1985, вип. 15, с. 31–33.

Robert M. Rogers. Applied Mathematics in Integrated Navigation Systems. – Second Edition (2003).

David H. Titterton and John L. Weston. Strapdown Inertial Navigation Technology. – Second Edition (2004).

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-12

Номер

Розділ

Системи та процеси керування