Завдання вдосконалення патентно-маркетингових досліджень на підприємстві-розробнику складних технічних систем
DOI:
https://doi.org/10.20535/0203-3771342017130276Ключові слова:
патентно-маркетингові дослідження, інноваційний продукт, об'єкти права інтелектуальної власності, патентний пошукАнотація
У статті аналізуються завдання патентних досліджень під час проведення НДР і ДКР в ДП «КБ «Південне», пропонується схема їх використання на передпроектній стадії розробки та системний підхід до патентно-маркетингових досліджень в якості інструмента визначення перспективності інноваційного продукту.Посилання
Дроговоз, П. А. Анализ зарубежных моделей и механизмов управления интеллектуальной собственностью и их адаптация на российском предприятии ракетно-космической отрасли [Электронный ресурс] / П. А. Дроговоз, Н. А. Кашеварова // Инженерный журнал: наука и инновации. – 2013. – Режим доступа: http://engjournal.ru/catalog/indust/hidden/645.html.
Матвиенко, С. А. Формирование патентно-маркетинговой стратегии ГП КБ «Южное» [Текст] / С. А. Матвиенко, В. А. Воротников // Космическая техника. Ракетное вооружение. – Дн-ск: ГП «КБ «Южное». – 2012. – № 1. – С. 267-276.
Методические рекомендации по проведению патентных исследований при выполнении НИР [Электронный ресурс] // Режим доступа: http://pandia.ru/text/78/291/17800.php.
Патентные исследования [Электронный ресурс] // Режим доступа: http://refleader.ru/bewujgotrbew.html.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Механіка гіроскопічних систем
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).