ФОРМУРОВАННЯ ГЕОМЕТРІЇ КРИЛА ПОРТАТИВНОГО ВИСОТНОГО ЛІТАКА
DOI:
https://doi.org/10.20535/0203-377131201671109Ключові слова:
великій висотний літак, портативне крило, аеродинамічні характеристики портативного висотного БПЛА, складання крилаАнотація
У статті розглянуті особливості аеродинамічного проектування крила літака, обумовлені вимогами експлуатації літального апарату на великих висотах, суміщеними з актуальними питаннями релізації вимог портативності ЛА. За результатами виконаного аналізу розподілених аеродинамічних характеристик попередньої компоновки крила висотного ЛА, прийнятого за прототип, сформовані рекомендації по аеродинамічному проектування крилами заввишки ЛА з урахуванням реальних конструктивних обмежень, що накладаються на конструкцію наявністю рознімних вузлів. Отримане в результаті математичного моделювання обтікання розподіл підйомної сили уздовж розмаху консолі наочно демонструє наявність місцевих відривів потоку, що може бути причиною втрати керованості ЛА на критичних режимах польоту. Запропоновано аеродинамічна компоновка крила портативного висотного ЛА, що дозволяє забезпечити одночасну реалізацію вимозі безпеки польоту, можливості складання конструкції і забезпечення необхідного рівня технологічності. Представлено порівняльний аналіз аеродинамічних характеристик запропонованої компоновки і розглянутих в статті прототипів.
Посилання
Ударцев Е. П. Эксплуатационная Аэродинамика / Е. П. Ударцев // 1998, с. 48-60.
Флетчер К. Вычислительные методы в динамике жидкостей. / К. Флетчер // В 2-х томах: Том 1. М. Мир. 1991 г.
Simons M. Sailplanes 1945–1965 (2nd revised ed.) / M. Simons // 2006 p. 36.
Maskew B. "Symmetrical singularity model for lifting potential flow analysis."/ B. Maskew, F. A. Woodward //J. Aircraft, N9, 1976.
Глушков Н. Н. "Применение метода симметричных особенностей для расчета обтекания дозвуковых летательных аппаратов" / Н. Н. Глушков, Ю. Л. Инешин, Ю. Н. Свириденко// Ученые записки ЦАГИ, т. ХХ, N 1, 1989 г., 18 с.
Зинченко Д. Н. Расчетно-экспериментальная оценка аэродинамических характеристик самолета с механизированным крылом. Диссертация на соискание ученой степени к.т.н. Киев – 2007 г.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Механіка гіроскопічних систем

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).