Аеродинамічні характеристики експериментальної літаючої моделі з гібридною несною поверхнею

Автор(и)

  • Gurkan Ortamevzi Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем, Туреччина
  • Дмитрий Николаевич Зинченко Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/0203-377129201553610

Ключові слова:

літак з м’якою несучою поверхнею, аеродинамічні характеристики, крило, що деформується, метод обчислювальної аеродинаміки, летальний апарат, надувне крило, м’яке крило, крило гібрид, дельтапланлітак з м’якою несучою поверхнею

Анотація

У статті представлені результати льотних та наземних стендових випробувань літаючої моделі літака з початковим крилом і крилом з м'якою хвостовою частиною, що наддувається. Запропоновано методику ідентифікації аеродінамічних характеристик літаючої моделі на підставі даних об'єктивного контролю автопілота. Виконано порівняння отриманих результатів з вихідними характеристиками літака. В ході наземних стендових випробувань виявлено особливості обтікання крила з хвостовою частиною, що наддувається, отримані фактичні деформації несної поверхні пропонованого типу, визначені місця початку відриву потоку на пропонованій несній поверхні. В ході льотних випробувань дана оцінка характеристик стійкості та керованості літаючої моделі з крилом пропонованого типу

Біографії авторів

Gurkan Ortamevzi, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем

аспірант кафедри приладів та систем керування літальними апаратами

Дмитрий Николаевич Зинченко, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Факультет авіаційних і космічних систем

Доцент кафедри приладів та систем керування літальними апаратами

Посилання

Ортамевзи Г. Расчет аэродинамических характеристик гибридной аэростатических ЛА / Г. Ортамевзи, Д. Н. Зинченко, А. Рахмати. // Механика элементов конструкций. – 2014. – №27.

Ортамевзи Г. Исследования аэродинамических характеристик гибридного крыла / Г. Ортамевзи, Д. Н. Зинченко. // Механика гіроскопічних систем. – 2014. – №28. – С. 131–139.

Ортамевзи Г. Ожидаемое улучшение эксплуатационных характеристик летательного аппарата с деформируемым комбинированным крылом / Г. Ортамевзи, Д. Н. Зинченко. // Информационные системы, механика и управление. – 2014. – №11.

Ortamevzi G. Wing with Soft Skin: Effectiveness and Assesment / G. Ortamevzi, D. Zinchenko. // Universal Journal of Aerodynamics. – 2015. – №3. – С. 34–40.

Овчаренко В. Н. Идентификация аэродинамических характеристик и модели двигателя самолета Cessna 172 SP в продольном движении по результатам имитационных летных экспериментов / В. Н. Овчаренко. // X Международная конференция «Идентификация систем и задачи управления» SICPRO‘15 Москва. – 2015.

http://www.aerospaceweb.org/question/aerodynamics.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-07-10

Номер

Розділ

Механіка елементів конструкцій