Розрахункова оцінка аеродинамічних характеристик замкнутої несучої поверхні методом кінцевих елементів
DOI:
https://doi.org/10.20535/0203-377129201551394Ключові слова:
літательний апарат, кільцеве крило, панельно-вихревий метод, метод кінцевих елементівАнотація
Наведено розрахунок основних аеродинамічних характеристик замкнутої несучої поверхні за допомогою метода кінцевих елементів (МКЕ).
Виконано моделювання обтікання об’єкта досліджень. Відповідність результатів розрахунків МКЕ та фізичного експеримента для літальних апаратів різноманітних схем неодноразово мало підтвердження в практиці аеродинаміченого проектування. Підтверджено, що запропонована нова форма ЗНП без застосування допоміжних засобів керування граничною поверхнею забезпечує безвідривне обтікання в значно більшому колі діапазонів кутів атаки ніж крило класичної схеми літального апарата.Посилання
Рахмати А. Расчетная оценка аэродинамических характеристик БпЛА с вертикальным взлетом / А. Рахмати, Д. Н. Зинченко. // Сборник научных трудов Харьковского университета воздушных сил.Выпуск 4(33). – 2012. С. 37–43.
Рахмати А. Расчет аэродинамических характеристик гибридной аэростатических ЛА / А. Рахмати, Д. Н. Зинченко. // Сборник научно-технический НТУУ "КПИ" «Механика гироскопических систем» выпуск № 27. – 2014.
Рахмати А. Ожидаемое улучшение эксплуатационных характеристик Л.А с крыло малого удлинения в несущих свойствах / А. Рахмати, Д. Н. Зинченко. // Сборник научно-технический НТУУ "КПИ" «Механика гироскопических систем» выпуск № 28. – 2014. С. 117–125.
Chi X. CFD Analysis of the Aerodynamics of a Business-Jet Airfoil with Leading-Edge Ice Accretion / X. Chi, B. Zhu, H. E. Addy. // 42nd Aerospace Sciences Meeting and Exhibit. January 5-8, 2004, Reno, Nevada.
Rogério F. F. AN EXPERIMENTAL STUDY ON WINGTIP DEVICES FOR AGRICULTURAL AIRCRAFT / F. F. Rogério, M. Fernando. // ICAS 2000 CONGRESS.
A Numerical and Experimental Aerodynamic Analysis of an Inboard-Wing/Twin-Fuselage Configuration / [Z. Wang, S. Magill, S. Preidikman та ін.]. // 19th Applied Aerodynamics Conference-Anaheim, CA. June 11-14, 2001.
Rolston Dr Stephen. High Reynolds Number Tools and Techniques for Civil Aircraft Design / D. Rolston, Airbus UK, Bristol UK. // 19th Applied Aerodynamics Conference.Anaheim, California. – 11-14 June 2001.
Волков К.Н. Моделирование крупных вихрей в расчетах турбулентных течений / К.Н. Волков, В.Н. Емельянов // М.: Физматлит. – 2008. – С. 368.
John B. Mcdevitt, Arthur F. Okuno, Static and Dynamic Measurements on a NACA 0012 Airfoil in the Ames High Reynolds Number Facility // NASA Technical Paper 2485, 1985.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Механіка гіроскопічних систем
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).