Методика інтегрованого автоматизованого проектування елементів конструкції літака
DOI:
https://doi.org/10.20535/0203-377128201439459Ключові слова:
стрингер, інтегроване автоматизоване проектування, трьохвимірна модель.Анотація
В статті розглянуто підходи до інтегрованого автоматизованого проектування. Висвітлені проблеми попереднього проектування та запропоновано методико розрахунку типових елементів конструкції літака на прикладі елемента повздовжнього силового набор, як стрингер. Також повністю представлений алгоритм побудов стрингера в системі інтегрованого автоматизованого проектування Siemens NX. Що дозволяє скороти час на проектування та використовувати його як еталон для розрахунку та подальшого змінення просто значень для отримання іншої розмірності стрингерів.Посилання
Балабуев П.В. Стратегия и практика АНТК «Антонов» в создании самолетов «АН» на основе полного электронного определения изделия [Текст] / П.В. Балабуев, В.И. Матусевич // Информационные технологии в наукоемком машиностроении: Компьютерное обеспечение индустриального бизнеса / под общ.ред. А.Г. Братухина. – К.: Техніка. – 2001. – С. 84 – 97.
Гребеников А.Г. Интегрированные технологии проектирования самолётных конструкций [Текст] / А.Г. Гребеников, В.С. Кривцов // Информационные технологии в наукоёмком машиностроении: Компьютерное обеспечение индустриального бизнеса / под общ.ред. А.Г. Братухина. – К.: Техніка. – 2001. – С. 154 – 177.
Гребеников А.Г. Методология интегрированного проектирования и моделирования сборных самолетных конструкций [Текст] / А.Г. Гребеников. – Х.: Нац. аэрокосм. ун-т им. Н.Е. Жуковского «ХАИ», 2006. – 532 с.
Метод интегрированного проектирования и компьютерного моделирования крыла пассажирского самолета с помощью интегрированных систем CAD/CAM/CAE/PLM [Текст] / В.А. Гребеников, А.М. Гуменный, В.Н. Николаенко, А.Н. Петров // Откр. информац. и компьют. интегр. технол.: сб. науч. тр. Нац. аэрокосм. ун-та им. Н.Е. Жуковского «ХАИ». – Вып. 27. – Х., 2005. – С. 8 – 30.
Метод интегрированного проектирования и компьютерного моделирования фюзеляжа гражданского самолета с помощью интегрированных систем CAD/CAM/CAE/PLM [Текст] / А.Г. Гребеников, А.З. Двейрин, Ю.Н. Геремес, А.М. Гуменный // Откр. информац. и компьют. интегр. технол: сб. науч. тр. Нац. аэрокосм. ун-та им. Н.Е. Жуковского «ХАИ». – Вып. 30. – Х., 2006.– С. 10 – 30.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Механіка гіроскопічних систем
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).