Структуризація потоків інформації оптимального проектування авіаційних конструкцій з використанням штучного інтелекту
Ключові слова:
інформації, штучний інтелект, авіаційні конструкції, повітряні судна, літак транспортної категорії, випробування, ресурс, надійність, навантаження, інформаційні технології, покриття, втома, скінченно-елементний аналіз, напружено-деформований стан, зародження та поширення тріщин, довговічність, програмні алгоритмиАнотація
Розглянуто задачу структуризація потоків інформації, які забезпечують процес проектування літака транспортної категорії для створення стратегії оптимального проектування авіаційних конструкцій із використанням штучного інтелекту. Задача створення стратегій оптимального проектування авіаційних конструкцій, на даний час, вирішено частково. Ця задача потребує створення додаткової оптимізаційно-інформаційної технології, яка дозволяє передати окремі задачі проектування від людини до штучного інтелекту.
Штучний інтелект повинен розвантажити людину у вирішення складних задач, зменшувати час на проектування нових повітряних суден та підвищувати їхню ефективність.
Посилання
Руденко О. Г., Бодянський Є. В. Штучні нейронні мережі: Навчальний посібник. — Харків: ТОВ «Компанія СМІТ», 2006. – 404 с.
Глибовець М. М., Олецький О. В. Системи штучного інтелекту. Київ: КМ Академія, 2002. 366 с.
Субботін С. О. Подання й обробка знань у системах штучного інтелекту та підтримки прийняття рішень. Запоріжжя: ЗНТУ, 2008. – 341 с.
Литвин В. В., Пасічник В. В., Яцишин Ю. В. Інтелектуальні системи : підручник. Львів: «Новий Світ – 2000», 2020. – 406 с.
Нестеренко О. В., Савенков О. І., Фаловський О. О. Інтелектуальні системи підтримки прийняття рішень: навчальний посібник. Київ: Національна академія управління, 2016. – 188 с.
Шаров С. В., Лубко Д. В., Осадчий В. В. Інтелектуальні інформаційні системи: навчальний посібник. Мелітополь: Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2015. – 144 с.
Савчук Т. О. Інформаційна технологія масштабування хмарного засто-сунку з неперіодичними піками навантаження / Т. О. Савчук, С. І. Петришин // Вісник Національного університету «Львівська полі-техніка». –2014. –№ 783 : Інформаційні системи та мережі. – С. 187 193.
Майданюк В. П., Кожемяко К. В., Арсенюк І. Р. Нейроподібні методи ущільнення зображень. //Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології-2009-№1(17). – С. 37-41.
Олефір А. О. Застосування штучних нейронних мереж типу перцептрон та мереж Хопфілда для стиснення даних [Текст] / А. О. Олефір, М. В. Превір. – Прикладна математика та комп’ютинг2015. Збірник тез доповідей,. – Київ: Просвіта, 2015. – с. 211-216.
Бондар Ю. І. Прилади та інженерні технології визначення зовнішніх навантажень на несучі поверхні літака./ Ю. І. Бондар, В. П. Зінченко // Приладобудування 2010, стан та перспективи: IХ Між-нар. наук-техн. конф. НТУУ «КПІ».– К., 2010. – С. 112.
Egbert Torenbeek. Advanced aircraft design. Conceptual design, analysis, and optimization of subsonic civil airplanes. Delft university of technology, the Netherlands,1988, Typeset in 10/12pt Times by Aptara Inc., New Delhi, India. ISBN: 9781119969303.
Мартин Дж. Організація баз даних у обчислювальних системах. / Пер. с англ. – К.: КМ Академія, 2007. – 662 с.
Субботін С. О. Подання й обробка знань у системах штучного інтелекту та підтримки прийняття рішень. Запоріжжя: ЗНТУ, 2008. – 341 с.
Глибовець М. М., Олецький О. В. Системи штучного інтелекту. — К.: КМ Академія, 2002. — 366 с.
Takuki Kamiya (Fujitsu), Andrei Kolesnikov (IOT Association), Brett Murphy (RTI), Kym Watson (Fraunhofer IOSB), Niklas Widell (Ericsson) Characteristics of IIoT Information Models Copyright© 2018 ~ 2020 Industrial Internet Consortium, a program of Object Management Group, Inc. (“OMG”). https://www.iiconsortium.org/pdf/Characteristics-of-IIoT-Information-Models.pdf .
Бондар Ю. І. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук. К.:НАУ, 2015. – 20 с. https://er.nau.edu.ua/bitstream/NAU/14377/2/%D0%A0%D0%95%D0%A4%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A2.pdf,
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).