Структуризація потоків інформації оптимального проектування авіаційних конструкцій з використанням штучного інтелекту
DOI:
https://doi.org/10.20535/0203-3771482024318052Ключові слова:
інформації, штучний інтелект, авіаційні конструкції, повітряні судна, літак транспортної категорії, випробування, ресурс, надійність, навантаження, інформаційні технології, покриття, втома, скінченно-елементний аналіз, напружено-деформований стан, зародження та поширення тріщин, довговічність, програмні алгоритмиАнотація
Розглянуто задачу структуризація потоків інформації, які забезпечують процес проектування літака транспортної категорії для створення стратегії оптимального проектування авіаційних конструкцій з використанням штучного інтелекту. Задача створення стратегій оптимального проектування авіаційних конструкцій, на даний час, вирішено частково. Ця задача потребує створення додаткової оптимізаційно-інформаційної технології, яка дозволяє передати окремі задачі проектування від людини до штучного інтелекту.
Штучний інтелект повинен розвантажити людину у вирішення складних задач, зменшувати час на проектування нових повітряних суден та підвищувати їхню ефективність.
Посилання
Руденко О. Г., Бодянський Є. В. Штучні нейронні мережі: Навчальний посібник. — Харків: ТОВ «Компанія СМІТ», 2006. – 404 с.
Глибовець М. М., Олецький О. В. Системи штучного інтелекту. Київ: КМ Академія, 2002. 366 с.
Субботін С. О. Подання й обробка знань у системах штучного інтелекту та підтримки прийняття рішень. Запоріжжя: ЗНТУ, 2008. – 341 с.
Литвин В. В., Пасічник В. В., Яцишин Ю. В. Інтелектуальні системи : підручник. Львів: «Новий Світ – 2000», 2020. – 406 с.
Нестеренко О. В., Савенков О. І., Фаловський О. О. Інтелектуальні си-стеми підтримки прийняття рішень: навчальний посібник. Київ: Національна академія управління, 2016. – 188 с.
Шаров С. В., Лубко Д. В., Осадчий В. В. Інтелектуальні інформаційні системи: навчальний посібник. Мелітополь: Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького, 2015. – 144 с.
Савчук Т. О. Інформаційна технологія масштабування хмарного застосунку з неперіодичними піками навантаження / Т. О. Савчук, С. І. Петришин // Вісник Національного університету «Львівська політехніка». –2014. –№ 783 : Інформаційні системи та мережі. – С. 187 193.
Майданюк В. П., Кожемяко К. В., Арсенюк І. Р. Нейроподібні методи ущільнення зображень. //Оптико-електронні інформаційно-енергетичні технології-2009-№1(17). – С. 37-41.
Олефір А. О. Застосування штучних нейронних мереж типу перцептрон та мереж Хопфілда для стиснення даних [Текст] / А. О. Олефір, М. В. Превір. – Прикладна математика та комп’ютинг2015. Збірник тез доповідей,. – Київ: Просвіта, 2015. – с. 211-216.
Бондар Ю. І. Прилади та інженерні технології визначення зовнішніх навантажень на несучі поверхні літака./ Ю. І. Бондар, В. П. Зінченко // Приладобудування 2010, стан та перспективи: IХ Між-нар. наук-техн. конф. НТУУ «КПІ».– К., 2010. – С. 112.
Egbert Torenbeek. Advanced aircraft design. Conceptual design, analysis, and optimization of subsonic civil airplanes. Delft university of technology, the Netherlands,1988, Typeset in 10/12pt Times by Aptara Inc., New Delhi, India. ISBN: 9781119969303.
Мартин Дж. Організація баз даних у обчислювальних системах. / Пер. с англ. – К.: КМ Академія, 2007. – 662 с.
Субботін С. О. Подання й обробка знань у системах штучного інтелекту та підтримки прийняття рішень. Запоріжжя: ЗНТУ, 2008. – 341 с.
Глибовець М. М., Олецький О. В. Системи штучного інтелекту. — К.: КМ Академія, 2002. — 366 с.
Takuki Kamiya (Fujitsu), Andrei Kolesnikov (IOT Association), Brett Murphy (RTI), Kym Watson (Fraunhofer IOSB), Niklas Widell (Erics-son) Characteristics of IIoT Information Models Copyright© 2018 ~ 2020 Industrial Internet Consortium, a program of Object Management Group, Inc. (“OMG”). https://www.iiconsortium.org/pdf/Characteristics-of-IIoT-Information-Models.pdf .
Бондар Ю. І. Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук. К.:НАУ, 2015. – 20 с. https://er.nau.edu.ua/bitstream/NAU/14377/2/%D0%A0%D0%95%D0%A4%D0%95%D0%A0%D0%90%D0%A2.pdf.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND , котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).