Дослідження режиму попереднього заспокоєння супутника

Автор(и)

  • Лев Рижков КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • Ірина Рижкова ННК «Інститут прикладного системного аналізу» КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/0203-3771482024317868

Ключові слова:

керування, магнітометр, датчик кутової швидкості

Анотація

Розроблені концептуальні засади та метод створення високопрохідного автономного  наземного роботизовного комплексу та метод його побудови для роботи в умовах складної місцевості та при дії засобів радіоелектронної боротьби. На основі світового досвіду створення високоточних  автономних роботизованих комплексів з застосування інерціальних систем навігації запропоновано та досліджено комплексування в навігаційній системі магніто-інерціальних методів, систем технічного зору з розпізнаванням образів та прив’язкою до місцевості і штучного інтелекту. Розроблена модель похибок навігаційної системи. Приводяться розрахунки точності складових елементів навігаційної системи та точність визначення параметрів руху роботизованого комплексу.

Посилання

Wisniewski R. Satellite Attitude Control Using Only Electromagnetic Actuation. – Aalborg University: Department of Control Engineering, 1997. – 150 p.

Fauske K. M. NCUBE Attitude Control. – NTNU: Department Of Engineering Cybernetics, 2002. – 150 p.

G. Juchnikowski, T. Barcinski, J. Lisowski Optimal control gain for satellite detumbling using B-dot algorithm // Proceedings of the EuroGNC 2013, 2 nd CEAS Specialist Conference on Guidance, Navigation & Control, Delft University of Technology, Delft, The Netherlands, April 10-12, 2013.

Leomanni M. Comparison of Control Laws for Magnetic Detumbling. Research Gate (2012).

Павловський М. А. Теоретична механіка: Підручник. – К.: Техніка, 2002. – 512 с.

Коваленко А. П. Магнітні системи керування космічними летальними апаратами. – Машиностроение, 1975. – 247 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-26

Номер

Розділ

Системи та процеси керування