Міцність розкосів гондоли літака за деяких статичних видів навантажень

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.20535/0203-3771422021269080

Ключові слова:

підкос мотогондоли, метод скінченних елементів, напружено-деформований стан

Анотація

У зв’язку із розвитком авіабудування актуальною являється задача розрахунку напружено-деформованого стану та розв’язок задачі вагової оптимізації елементів кріплення мотогондоли одномоторного транспортного літака. Одним із елементів кріплення є підкіс, який знаходиться під дією статичних навантажень. У роботі розглянута методика розрахунку підкоса мотогондоли транспортного літака, яка базується на  методі  скінченних елементів. У якості елемента вибирався тетраедричній скінченний елемент. Були визначені напруження та деформації підкосу, проаналізовано напружено-деформований стан та були дані рекомендації по оптимізації конструктивних елементів.

Посилання

Trubachev S. I., Alekseychuk O. M. Numerical simulation of bellows com-pensators stress-strain state in air intake system // Інформаційні системи, механіка та керування – № 21, 2019 р, с. 80–85. DOI: https://doi.org/10.20535/2219-3804212019194279.

Trubachev S. I., Alexeychuck O. N. The stress-strain state of gondola mounting bracket of a transport aircraft //Механіка гіроскопічних систем, № 40, 2020 – с. 117–123. https://doi.org/10.20535/0203-3771402020248782.

Лаврухін Є. В., Трубачев С. І. Дослідження напружено-деформованого стану болтового зєднання// Матеріали міжнародної науково-технічної конференції молодих вчених та студентів «Іновації молоді-машинобудуванню» 2019, Київ, 22-24 травня 2019р.– КПІ ім. Ігоря Сікорського . https://imm-mmi.kpi.ua/imm2019/paper/view/17803.

Чемерис О. М., Колодежний В. А., Трубачев С. І. Будівельна механіка машин. Київ, КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2017. – 258 с. URL: http://ela.kpi.ua/handle/123456789/18961.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-28

Номер

Розділ

Механіка елементів конструкцій