Дослідження пружно-деформованого стану жорсткого та пружного крила великого подовження
DOI:
https://doi.org/10.20535/0203-3771352018145614Ключові слова:
аеродинамічне навантаження, крило, аеропружністььАнотація
У даній статті розглянута проблема визначення впливу деформацій на перерозподіл аеродинамічного навантаження по крилу. Наведено алгоритм визначення упругодеформірованному стану крила і розглянуто формування матриці коефіцієнтів аеродинамічного впливу за даними дренажного аеродинамічного експерименту. В роботі показано, що облік ефектів статичного аеропружності для прямого стреловидного крила веде до зменшення згинального моменту до 14%.Посилання
Bondar', Ju. I. (2012), “Matematicheskaja model' kryla uprugogo samoleta i vlijanie ee parametrov na vneshnie nagruzki, poluchennye s uchetom jeffektov staticheskoj ajerouprugosti”, Otkrytye informacionnye i komp'bternye intengrirovannye tehnologii, [Open information and computer intensive technologies], "HAI" im. N. E. Zhukovskogo, Vyp. 53, X, pp. 144-151.
Bondar', Ju. I. (2013), “Metod privedenija raschetnyh ajerodinamicheskih harakteristik k rezul'tatam drenazhnyh ispytanij modeli samoleta transportnoj kategorii”, Mehanіka gіroskopіchnih system, №24, NTUU "KPI", pp. 67–72.
Lock, R. C. and Firmin, M. C. (1981), “Survey of Techniques for Estimating Viscous Effects in External Aerodynamics”, Proceedings of IMA Conference on
Numerical Methods in Aeronautical Fluid Dynamics.
Cross, A. G. T. (1986), Boundary Layer Calculation and Viscous-inviscid coupling, ICAS-86-2.4.1,.
Lighthill,M. J. (1958), “On Displacement Thickness”,J. Fluid Mech,Vol4, рp. 383.
Green, J. E., Weeks, D.J and Brooman, J. W. F. Prediction of Turbulent
Boundary.
Williams, B. R. (1984), The Prediction of Separated Flow Using a Viscous-Inviscid Interaction Method. ICAS-84-2.3.3,.
Cross, A. G. T., (1986), Boundary Layer Calculation and Viscous-inviscid coupling, CAS-86-2.4.1,.
Drela, M. and Giles, M. B. (1986), Viscous-Inviscid Analysis of Transonic and Low Reynolds Number Airfoils. AIAA Journal, Vol. 25, No. 10. pp. 1347 – 1355.
Galkin, V. M. and Kpymasova, G. V. (1985), Realizacija programmy raschjota laminarnogo i turbulentnogo pogranichnogo sloja, perehoda i sleda na mikro JeVM APPLE-II i vozmozhnosti razvitija ejo vychislitel'noj moshhnosti NTO-1250 dsp.
Bisplinghoff, R. L., Jeshli, H and Halfmjen, R. L. (1958), Ajerouprugost', [Aero-elasticity], Inostrannaja lіteratura, Moscow, Russia.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Механіка гіроскопічних систем
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).