Вплив типу оперення літального апарата схеми «качка» на розподіл аеродинамічного навантаження по крилу
DOI:
https://doi.org/10.20535/0203-3771352018143905Ключові слова:
аеродинамічне навантаження, літальний апарат із переднім оперенням, крейсерські режими польотуАнотація
Досліджується зміна розподілу підйомної сили по крилу конфігурації ЛА з переднім оперенням залежно від типу переднього оперення. Були проведені чисельні аеродинамічні розрахунки для тринадцяти конфігурацій із різними формами переднього оперення (прямокутна, коробчаста, коробчаста з закругленими кутами, кільцева, ромбовидна, V-подібна з кутом 90 ° між несучими поверхнями, V-подібна із кутом 120 ° між несучими поверхнями, U-подібна із кутом 90 ° між несучими поверхнями, U-подібна із кутом 120 ° між несучими поверхнями, зворотня V-подібна із кутом 90 ° між несучими поверхнями, зворотна V-подібна із кутом 120 ° між несучими поверхнями, зворотна U-подібна із кутом 90° між несучими поверхнями, зворотна U-подібна із кутом 120° між несучими поверхнями) та порівняно їх вплив на розподіл аеродинамічного навантаження на крило.
За результатами проведених досліджень визначено, що найменший вплив на розподіл аеродинамічного навантаження по крилу на крейсерських режимах польоту мають U-подібні передні оперення. V-подібні передні оперення дозволяють отримати більші значення аеродинамічної якості у порівнянні із іншими формами оперення. Найбільший вплив на розподіл аеродинамічного навантаження по крилу мають ті типи переднього оперення, що створюють інтерференційні або індукційні вихори в площині крила.
Основні результати наведені у графічній формі для всіх комбінацій.
Посилання
Torenbeek, E. (2013), Advanced aircraft design : conceptual design, analysis, and optimization of subsonic civil airplanes, Egbert Torenbeek. – Chichester: John Wiley & Sons Ltd,.
Bruce, P. and Selberg, D. (1985), Aerodynamic-Structural Study Of Canard Wing, Dual Wing, And Conventional Wing Systems For General Aviation Applications , Rolla, Missouri, UNIVERSITY OF MISSOURI-ROLLA.
Keith, M. and Bruce, P (1985), Aerodynamic Canard/Wing Parametric Analysis for General-Aviation Applications,VOL. 22, №5. J. AIRCRAFT
Jacobs, Eastman N. and Kenneth, E. (1935), Interference of Wing and Fuselage from Tests of 209 Combinations in the N.A.C.A. Variable-Density Tunnel, Ward, T.R., № 540, N.A.C.A.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Механіка гіроскопічних систем
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).