Вплив типу оперення літального апарата схеми «качка» на розподіл аеродинамічного навантаження по крилу

Автор(и)

  • Андрій Попов Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського», Україна
  • Дмитро Миколайович Зінченко Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського», Україна https://orcid.org/0000-0002-6171-0781

DOI:

https://doi.org/10.20535/0203-3771352018143905

Ключові слова:

аеродинамічне навантаження, літальний апарат із переднім оперенням, крейсерські режими польоту

Анотація

Досліджується зміна розподілу підйомної сили по крилу конфігурації ЛА з переднім оперенням залежно від типу переднього оперення. Були проведені чисельні аеродинамічні розрахунки для тринадцяти конфігурацій із різними формами переднього оперення (прямокутна, коробчаста, коробчаста з закругленими кутами, кільцева, ромбовидна, V-подібна з кутом 90 ° між несучими поверхнями, V-подібна із кутом 120 ° між несучими поверхнями, U-подібна із кутом 90 ° між несучими поверхнями, U-подібна із кутом 120 ° між несучими поверхнями, зворотня V-подібна із кутом 90 ° між несучими поверхнями, зворотна V-подібна із кутом 120 ° між несучими поверхнями, зворотна U-подібна із кутом 90° між несучими поверхнями, зворотна U-подібна із кутом 120° між несучими поверхнями) та порівняно їх вплив на розподіл аеродинамічного навантаження на крило.

За результатами проведених досліджень визначено, що найменший вплив на розподіл аеродинамічного навантаження по крилу на крейсерських режимах польоту мають U-подібні передні оперення. V-подібні передні оперення дозволяють отримати більші значення аеродинамічної якості у порівнянні із іншими формами оперення. Найбільший вплив на розподіл аеродинамічного навантаження по крилу мають ті типи переднього оперення, що створюють інтерференційні або індукційні вихори в площині крила.

Основні результати наведені у графічній формі для всіх комбінацій.

Біографії авторів

Андрій Попов, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

бакалавр кафедри авіакосмічних і роботизованих систем

Дмитро Миколайович Зінченко, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут ім. Ігоря Сікорського»

к.т.н., доцент кафедри авіакосмічних і роботизованих систем

Посилання

Torenbeek, E. (2013), Advanced aircraft design : conceptual design, analysis, and optimization of subsonic civil airplanes, Egbert Torenbeek. – Chichester: John Wiley & Sons Ltd,.

Bruce, P. and Selberg, D. (1985), Aerodynamic-Structural Study Of Canard Wing, Dual Wing, And Conventional Wing Systems For General Aviation Applications , Rolla, Missouri, UNIVERSITY OF MISSOURI-ROLLA.

Keith, M. and Bruce, P (1985), Aerodynamic Canard/Wing Parametric Analysis for General-Aviation Applications,VOL. 22, №5. J. AIRCRAFT

Jacobs, Eastman N. and Kenneth, E. (1935), Interference of Wing and Fuselage from Tests of 209 Combinations in the N.A.C.A. Variable-Density Tunnel, Ward, T.R., № 540, N.A.C.A.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-05-15

Номер

Розділ

Механіка елементів конструкцій