Механічні системи у керуванні літаком
DOI:
https://doi.org/10.20535/0203-3771352018143826Ключові слова:
механічні системи управління літаком, ПОС, індикатор імпульса, авіаційна технікаАнотація
В статті зроблена спроба проаналізувати напрямки використання сучасних механічних систем на повітряних апаратах. Розглянути традиційні механічні системи, які використовуються в літаках. Розглядаються питання створення сучасних систем контролю обмерзання літака. Наведено огляд існуючих технічних засобів і методів боротьби з обмерзанням літальних апаратів. Показано, що найбільш перспективними для використання є електроімпульсні протизаморожувальні системи, інтегровані в систему управління літального апарату.
Посилання
Meshherjakova, T. P. (1977), Proektirovanie sistem zashhity samoletov i vertoletov: Uchebnoe posobie dlja vuzov,[Designing systems for protecting planes and helicopters: A manual for high schools], Mashinostroenie, Moscow, Russia.
Zhanlin, Wang and Peizi, Li. (1980), Airplane Fluid Drive and Servocontrol, China
National Defense Industry Press.
At tight landing of Tu-154 in "Domodedovo" passengers died [Electronic resource]. - Access mode: http://www.vesti.ru/doc.html?id=411507&cid=84 .
Mezhgosudarstvennyj aviacionnyj komitet [Electronic resource]. - Access mode: http://www.mak.ru/russian/investigations/2010/an-148-100.html.
Obledenenie letatel'nyh apparatov [Electronic resource]. - Access mode:
http://avia-simply.ru/obledenenie-letateljnih-apparatov/.
Tenishev, R. H., Stroganov, B. A.and Savin, S. V. (1967), Protivoobledenitel'nye sistemy letatel'nyh apparatov, [Anti-icing flax systems of aircraft], Mashinostroenie, Moscow, Russia.
Trunov, O. K. (1965), Obledenenie samoletov i sredstva bor'by s nim, [Aircraft icing and means of dealing with it], Mashinostroenie, Moscow, Russia.
Zinchenko, V. P. and Zinchenko, S. V.(2007), “Ob optimal'nom programmnom upravlenii tehnologicheskimi moduljami Prometheus”, XXXIII Mezhdunar. simpozium «Voprosy optimizacii vichislenij», [XXXIII Intern. Symposium “Optimization Issues for Accounts], NAN Ukraini: IK im. V. M. Glushkova, Kaceveli, pp. 90–91.
Shikov, M. V. and Zinchenko S. V. (2010), “Sistema kontrolja obledenenija samoleta”,Nauk.– tehnik. konf. viklad., naukovciv, aspirantiv ta studentiv, [Sciences.-Technic. conf. lecturer., academics, postgraduates and students] May, 2010 , Kyiv, NTUU “KPI”, pp. 29–30.
“Architecture of aircraft control systems” [Electronic resource], Access mode: https://habrahabr.ru/post/145371/
"Mechanical Aircraft Management System" [Electronic resource], Access mode:
http://www.findpatent.ru/patent/200/2000250.html
"Aircraft management system" [Electronic resource], Access mode: http://www.findpatent.ru/patent/254/2544251.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2019 Механіка гіроскопічних систем

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії CC BY-NC-ND , котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).