ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ КУТА ПОПЕРЕЧНОГО V КРИЛА НА АЕРОДИНАМІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЛІТАЛЬНОГО АПАРАТУ СХЕМИ «ТАНДЕМ»

Автор(и)

  • І. С. Кривохатько Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", Факультет авіаційних і космічних систем, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/0203-377126201330910

Ключові слова:

схема «тандем», кут поперечного V крила, аеродинамічна якість, індуктивна інтерференція

Анотація

Для моделі безпілотного літального апарату схеми «тандем» шляхом експерименту в аеродинамічній трубі досліджено вплив кута поперечного V заднього крила на аеродинамічні характеристики моделі в повздовжньому каналі. Зокрема, доведено можливість підвищення таким чином аеродинамічної якості літальних апаратів даного типу в крейсерському режимі. Визначено, як ефективність застосування кута поперечного V крила залежить від співвідношення розмахів переднього та заднього крил, а також від повздовжнього рознесення крил. Підвищення максимальної аеродинамічної якості апарату може складати більш ніж 1,0 або близько 10 %. Висунуто гіпотезу, що дає теоретичне обґрунтування закономірностей виявлених експериментально.

Біографія автора

І. С. Кривохатько, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут", Факультет авіаційних і космічних систем

асистент кафедрb приладів та систем керування літальними апаратами

Посилання

Unmanned Vehicles Handbook 2010 [Text] / Shephard Press Ltd. – Burnham, 2010. – 145 p.

Coyote UAS. Block A2 [Електроний ресурс] – Режим доступу: http://www.acrtucson.com/pdf/UAV/coyote/UAV_DataSheet_Coyote-A2 2009Aug.pdf – 19.05.2012.

Piranha Micro Air Vehicle (MAV) [Електроний ресурс] – Режим доступу: http://clmaxengineering. com/PIR01.HTML – 19.05.2012.

Шахов В. Г. Аэродинамические усовершенствования и схемы летательных аппаратов [Текст] / В. Г. Шахов // – Куйбышев, Куйбыш. авиац. ин-т им. С. П. Королева, 1984. – 72 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-23

Номер

Розділ

Механіка елементів конструкцій