ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ КУТА ПОПЕРЕЧНОГО V КРИЛА НА АЕРОДИНАМІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ЛІТАЛЬНОГО АПАРАТУ СХЕМИ «ТАНДЕМ»

І. С. Кривохатько

Анотація


Для моделі безпілотного літального апарату схеми «тандем» шляхом експерименту в аеродинамічній трубі досліджено вплив кута поперечного V заднього крила на аеродинамічні характеристики моделі в повздовжньому каналі. Зокрема, доведено можливість підвищення таким чином аеродинамічної якості літальних апаратів даного типу в крейсерському режимі. Визначено, як ефективність застосування кута поперечного V крила залежить від співвідношення розмахів переднього та заднього крил, а також від повздовжнього рознесення крил. Підвищення максимальної аеродинамічної якості апарату може складати більш ніж 1,0 або близько 10 %. Висунуто гіпотезу, що дає теоретичне обґрунтування закономірностей виявлених експериментально.


Ключові слова


схема «тандем»; кут поперечного V крила; аеродинамічна якість; індуктивна інтерференція

Повний текст:

PDF

Посилання


Unmanned Vehicles Handbook 2010 [Text] / Shephard Press Ltd. – Burnham, 2010. – 145 p.

Coyote UAS. Block A2 [Електроний ресурс] – Режим доступу: http://www.acrtucson.com/pdf/UAV/coyote/UAV_DataSheet_Coyote-A2 2009Aug.pdf – 19.05.2012.

Piranha Micro Air Vehicle (MAV) [Електроний ресурс] – Режим доступу: http://clmaxengineering. com/PIR01.HTML – 19.05.2012.

Шахов В. Г. Аэродинамические усовершенствования и схемы летательных аппаратов [Текст] / В. Г. Шахов // – Куйбышев, Куйбыш. авиац. ин-т им. С. П. Королева, 1984. – 72 с.




DOI: http://dx.doi.org/10.20535/0203-377126201330910

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 І. С. Кривохатько