Метод інформаційної технології розрахунку вузлових навантажень під час аналізу напружено-деформованого стану моделі крила літака транспортної категорії
DOI:
https://doi.org/10.20535/0203-3771472024307692Ключові слова:
метод скінченних елементів, розподілені навантаження, віртуальні структури данихАнотація
У статті описується метод інформаційної технології розрахунку вузлових навантажень під час аналізу напружено-деформованого стану скінченно-елементної моделі крила літака транспортної категорії. Запропонований метод дозволяє розрахувати величини вузлових навантажень, що моделюють розподілені аеродинамічні навантаження, які діють на крило літака, на підставі інтегральних величин сил та моментів, що розраховані для кількох перерізів крила. Використання методу дає можливість використовувати складні скінченно-елементні моделі на ранніх стадіях проектування крила літака транспортної категорії, що суттєво підвищує якість проектування за рахунок підвищення точності аналізу розподілу напружень у конструкції. Показано, що використаний алгоритм розрахунку забезпечує добру збіжність епюр розподілу навантажень із вихідними розрахунковими епюрами.
Посилання
V. Borisov. The methods of the synthesis of finite element model of the wing box, LAP Lambert Academic Publishing (ISBN 978-3-659-67887-5), Jan. 2015, -136 p.
V. V. Borisov, V. V. Sukhov, A technique of computer-aided synthesizing a finite element model of wing center section and outer wing torsion box joint for a transport aircraft, Russian Aeronautics (Iz VUZ), №1, pp. 6-13, 2014.
MSC Nastran 2012. Linear Static Analysis. Userʼs Guide. 2012. 772 с.
Femap v 11.3. User Guide. 2016. -385 c.
ANSYS, Theory reference, Release 5.6. User Guide. 1999. -1286 c.
Brian H. Mason, Jesse R. Quinlan, Conceptual Design Shop: A Tool for Rapid Airframe Structural Modeling, NASA Langley Research Center, Hampton, VA, 23681-2199, 2018.
Eldred, L., Padula, S., and Li, W. Enabling Rapid and Robust Structural Analysis, NASA/TM-2015-218687, 2015.
Li, W. and Robinson, J. Automated Generation of Finite-Element Meshes for Aircraft Conceptual Design, AIAA Paper 2016-3287, 16th AIAA Aviation Technology, Integration, and Operations Conference, Washington, D. C., June 13-17 2016.
Hürlimann, F. Mass Estimation of Transport AircraftWingbox Structures with a CAD/CAE-Based Multidisciplinary Process. Ph.D. Thesis, ETH Zürich, Zürich, Switherland, 2010.
Röhl, P., Dimitri, N., Daniel, P. A multilevel decomposition procedure for the preliminary wing design of a high-speed civil transport aircraft. In Proceedings of the 1st Industry/Academy Symposium on Research for Future Supersonic and Hypersonic Vehicles, Greensboro, NC, USA, 4–6 December 1994.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).