Можливості методу скінчених елементів для аналізу аеропружності крила літака легкого класу
DOI:
https://doi.org/10.20535/0203-3771472024307685Анотація
Проведено моделювання аеропружності прямого крила легкого літака методом скінченних елементів та верифікацію результатів моделювання за допомогою бінарної моделі. Показано можливість використання методу скінченних елементів для моделювання аеропружності літака легкого класу. Виконано порівняння аеропружності крила легкого літака зі звуженням та без звуження. Критерієм втрати стійкості крила під час аеропружних коливань обрано перехід від додатного до від’ємного значення коефіцієнту затухання в системі крило-повітря при певній швидкості польоту. Зазначено заходи для підсилення конструкції крила з метою забезпечення необхідної швидкості польоту.
Посилання
Katz J, Plotkin A, Low Speed Aerodynamics - Second edition,/ - Cambridge University Press - New York, 2001. – 611 p.
Dowell E. H. Modern Course in Aeroelasticity: Fifth Revised and Enlarged Edition. Springer, 2014. - 700 p
Simcenter Nastran Aeroelastic Analysis User's Guide. [Електронний ре-сурс] // Siemens Product Lifecycle Management Software Inc. All Rights Reserved. 2019. - Режим доступу до ресурсу:
Cooper J. E., Wright J. R. Introduction to Aircraft Aeroelasticity and Loads. Wiley & Sons, Limited, John, 2015. - 576 p.
Raymer D. P. Aircraft design: A conceptual approach. 5th ed. Reston, VA : American Institute of Aeronautics and Astronautics, 2012. – 256 p.
Anderson J. D. Fundamentals of aerodynamics. New York : McGraw-Hill, 1984. 563 p
Embraer EMB 314 Super Tucano. [Електронний ресурс] // Wikipedia - 2012. Режим доступу до ресурсу:
http://www.flugzeuginfo.net/acdata_php/acdata_pzl130_en.php. - 2012. -
UTVA Kobac [Електронний ресурс] // Wikipedia - 2012. - Режим дос-тупу до ресурсу:: https://en.wikipedia.org/wiki/UTVA_Kobac .
PZL Warszawa-Okecie PZL-130 Orlik [Електронний ресурс] // Flugzeuginfo.net. – 2019. – Режим доступу до ресурсу: http://www.flugzeuginfo.net/acdata_php/acdata_pzl130_en.php.
TAI Hürkuş [Електронний ресурс] // Wikipedia - 2013. - Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/TAI_H%C3%BCrku%C5%9F
KAI KT-1 Woongbi [Електронний ресурс] // Wikipedia - 2024. - Режим доступу до ресурсу: https://en.wikipedia.org/wiki/KAI_KT-1_Woongbi
T-6 Texan II [Електронний ресурс] // Wikipedia - 2024. Режим доступу до ресурсу: https://uk.wikipedia.org/wiki/T-6_Texan_II
Mouritz A. P. Preface. Introduction to Aerospace Materials. Sience Direct. - 2012. – 621 p.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).