Багатолонжеронне з’єднання від’ємної частини крила із центропланом

Автор(и)

  • Андрій Петрович Торгашов КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • Віктор Васильович Борисов КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна
  • Віталій Вікторович Сухов КПІ ім. Ігоря Сікорського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.20535/0203-3771382019203014

Ключові слова:

стик крила, з’єднання крила, фланцевий стик, багатолонжеронний стик, розрахунок НДС

Анотація

Досліджено вплив товщини обшивки консолі крила транспортного літака на розподіл напружень в зоні багатолонжеронного стику з центропланом. Розроблені рекомендації щодо оптимізації жорсткісних параметрів елементів багатолонжеронного стику. Результати дослідження представлені у вигляді діаграм та графіків. Показано, що наявність додаткових лонжеронів, через які здійснюється передача навантажень з консолі крила на центроплан не впливає на розподіл напружень в перерізі кесону, починаючи з відстані, яка дорівнює половині довжини додаткових лонжеронів. Показано, що вагові характеристики багатолонжеронного стику приблизно відповідають ваговим характеристикам звичайного фланцевого стику.

Біографії авторів

Андрій Петрович Торгашов, КПІ ім. Ігоря Сікорського

бакалавр

Віктор Васильович Борисов, КПІ ім. Ігоря Сікорського

старший викладач

Віталій Вікторович Сухов, КПІ ім. Ігоря Сікорського

д.т.н., професор

Посилання

Глаголев А. Н., Гильдинов М. Я., Григоренко С. М. Конструкция самолетов.-М, Машиностроение, 1975, 480 с.

Василевский Е. Т., Гребеников А. Г. , Ефремов А. Ю. , Ефремова Н. В. . Метод интегрированного проектирования, конструирования и моделирования высокоресурсного фитингового стыка крыла с центропланом самолета транспортной категории // Открытые информационные и компьютерные интегрированные технологии. – Харьков: НАКУ «ХАИ», 2010. – Вып. 46. –С. 277–293.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-11-11

Номер

Розділ

Механіка елементів конструкцій