ЗМЕНШЕННЯ ОПОРУ ТЕРТЯ ЛІТАКА ШЛЯХОМ МІКРОВИДУВУ ЧЕРЕЗ ПРОНИКНІ ДІЛЯНКИ ПОВЕРХНІ КРИЛА

Євгеній Олексійович Шквар, Дмитро Миколайович Зінченко, Дар'я Сергіївна Троценко, Алі Джемiа

Анотація


На прикладі крила літака Ан-124 було досліджено переваги та особливості впливу на опір літака мікровидуву повітря через пористу ділянку обтічної поверхні. Проведено параметричний аналіз впливу швидкості видуву, розташування та довжини ділянки видуву на крилі, визначено умови та співвідношення параметрів, при яких забезпечується найкращий ефект за умови збереження безвідривного обтікання.

Ключові слова


управління обтіканням; мікровидув повітря; проникна поверхня; коефіцієнт опору тертя; аеродинамічні характеристики

Повний текст:

PDF

Посилання


Корнилов В. И., Бойко А. В., Попков А. Н. Влияние микровдува воздуха через проницаемую стенку на турбулентный пограничный слой - Новосибирск: Вестник НГУ, 2011.– Вып. 1. –77-83 c.

Hwang D. Review of Research into the Concept of the Microblowing Technique for Turbulent Skin Friction Reduction – Elsevier: Progress in Aerospace Sciences. 2004. Vol. 40. - 559– 575 р.

Аэродинамика самолета [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://aviaclub.ru/uploads/media/Aerodynamics.pdf - 05.01.2017

Механизация крыла самолета [Электронный ресурс] – Режим доступа: http://avia-simply.ru/mehanizacija-krila/ - 05.01.2017

Свищев Г. П. Авиация: Энциклопедия. - М.: Большая Россий-ская Энциклопедия - ЦАГИ им. Н. Е. Жуковского, 1994. — 736 с.

Бехтир В. П., Ржевский В. М., Коврижных Е. Н., Копысов Е. Н. Практическая аэродинамика самолета Ан-124-100. – Ульяновск: УВАУ, 2005. – 207 с.

Зинченко Д. Н. Расчетно-экспериментальная оценка аэродинамических характеристик самолета с механизированным крылом: дисс. … канд. техн. наук. – НАУ. – К. 2007 – 128с.




DOI: http://dx.doi.org/10.20535/0203-377132201695789

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 Євгеній Олексійович Шквар, Дмитро Миколайович Зінченко, Дар'я Сергіївна Троценко, Алі Джемiа