Методика розрахунку характеристик крила літака з врахуванням аеропужності

Олег Юрьевич Гаваза, Игорь Валерьевич Балабанов, Татьяна Васильевна Балабанова

Анотація


В даній статті описується  методика, яка забезпечує створення математичної моделі пружного крила під дією аеродинамічного та масового навантаження, що дозволяє описати взаємодію крила з потоком повітря, в аналітичному вигляді. Приведенно приклад її застосування для визначення критичної швидкості дивергенціі спрощеного крила літака Ла-5 ФН.

Ключові слова


аеропружність; математична модель крила; дивергенція крила;

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Образцов И. Ф. Метод конечных элементов в задачах строительной механики летательных аппаратов / И. Ф. Образцов, Л. М. Савельев, Х. С. Хазанов. – Москва: Высшая школа, 1985. – 392 с.

Белоцерковский С. М. Тонкая несущая поверхность в дозвуковом потоке газа / Сергей Михайлович Белоцерковский. – Москва: Наука, 1965

Балабанов И.В., Балабанова Т.В., Бондарь Ю.И. Метод конечно-элементной аппроксимации для исследования дивергенции крыла самолета. //Аналітична механіка та її застосування: Збірник праць інституту математики НАН України, -К.:Ін-т математики НАН України, 2014.Т.11 №5 -С.18-36

Балабанов И.В., Балабанова Т.В. Анализ свойств межузловых связей в симметричных упругих системах. //Аналітична механіка та її застосування:Збірник праць інституту математики НАН України, -К.:Ін-т математики НАН України, 2010.Т.7 №3-С.30-45

Фын Я. Ц. Введение в теорию аэроупругости / Я. Ц. Фын. – Москва: Государственное издательство физико-математической литературы, 1959. – 523 с.




DOI: https://doi.org/10.20535/0203-377129201563837

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 Олег Юрьевич Гаваза, Игорь Валерьевич Балабанов, Татьяна Васильевна Балабанова