Очікуване поліпшення експлуатаційних характеристик ЛА с високонесучим крилом малого подовження

Рахмати Ахмад, Дмитрий Николаевич Зинченко

Анотація


У статті виконано порівняльний аналіз можливих льотно-технічних характеристик Л.А з несучими поверхнями різних типів. У нашому роботі представлено порівняння результатів чисельного моделювання та фізичного експерименту для трьох різних типів несучих поверхонь: прямого і дископодібного крил, кільцевої несучої поверхні замкнутого типу а також результатів трубних випробувань моделі літака загального призначення класичної схеми (Аеропракт А-20).

Ключові слова


літальний апарат; аеродинамічні характеристики; кільцеве крило; панельно-вихровий метод

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Ударцев Е. П. Эксплуатационная аэродинамика. Траекторные задачи: Учебное пособие. / Е. П. Ударцев, А. М. Переверзев, С. А. Ищенко. // Киев: КМУГА. – 1998. – С. 136.

Флэтчер Д. Вычислительные методы в динамике / Д. Флэтчер. // М. Машиностроение. – 1988. – С. 98.

Мхитарян А. М. “Аэродинамика” / А. М. Мхитарян. // М. Машино-строение. – 1976. – С. 448.

« CS-VLA ». DECISION NO. 2003/18/RM OF THE EXECUTIVE DIRECTOR OF THE AGENCY of 14 November 2003.

Кашафутдинов С. Т. Атлас аэродинамических характеристик крыловых профилей / С. Т. Кашафутдинов, В. Н. Лушин. // Новосибирск. – 1994. – С. 80.




DOI: https://doi.org/10.20535/0203-377128201442390

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 Рахмати Ахмад, Дмитрий Николаевич Зинченко