Моделювання конструктивно-технологічних параметрів шасі літака

Анатолій Олександрович Яцковий, Геннадій Анатолійович Вірченко

Анотація


Одним із прогресивних сучасних шляхів розробки авіаційної техніки є підхід, що спирається не тільки на створення принципово нових зразків, а й модифікацію вже існуючих. У такому випадку досягаються ефективні результати за доволі короткі терміни. Це особливо важливо, наприклад, під час доопрацювання військових літаків в умовах, наближених до воєнного стану. Окреслена проблематика певною мірою актуальна нині для України.

Як відомо із літератури, для малих швидкостей та збільшення вантажопід’ємності (за рахунок невикористання ніші під шасі) на літаках доцільніше використовувати фіксоване шасі. Проведені розрахунки показали, що великих втрат  та  літак, у разі встановлення на нього фіксованого шасі, не несе. У літературі рекомендацій стосовно проектування і конструювання шасі літака та його обтічника немає. Існуючі методики і програми для моделювання конструктивно- технологічних параметрів шасі та його обтічника не дають картини для точного досягнення поставлених умов моделювання та у цілому не є вирішеними.


Ключові слова


фіксоване шасі; конструктивно- технологічні параметри; параметри обтічника; САПР КОМПАС-3D

Повний текст:

PDF

Посилання


Ендогур А.И. Конструкция самолетов. Конструирование агрегатов планера. М.: Изд-во МАИ-ПРИНТ, 2012. 496 с.

Вислов И. П. Эскизное проектирование легких самолетов. Самара: Изд-во Самар. гос. аэрокосм. ун-та, 2006. 82 с.

Друге видання "Норм льотної придатності цивільних літаків СРСР" (НЛГС-2).

ANSYS Analysis Guide. Structural Analysis Guide. Chapter 8. Nonlinear structural analysis. 001087. 4th Edition. SAS IP.

Н. Жарков, Р. Прокди, М. Финков. AutoCAD 2012. Полное руководство. 2012. 625с.

SolidWorks 2007/2008. Компьютерное моделирование в инженерной практике/ А.А. Алямовский, А.А. Собачкин, Е.В. Одинцов и др. СПб.: БХВ-Петербург, 2008. 1040 с.




DOI: https://doi.org/10.20535/0203-3771342017122918

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2018 Анатолій Олександрович Яцковий, Геннадій Анатолійович Вірченко