ВИЗНАЧЕННЯ ОПТИМАЛЬНОГО ПОЛОЖЕННЯ КРИЛА ДОЗВУКОВОГО ЛІТАЛЬНОГО АПАРАТА

Олександр Олександрович Царелунга, Геннадій Анатолійович Вірченко

Анотація


Запропонована методологія визначення оптимального положення крила дозвукового літального апарату проілюстрована на прикладі моделі літака, що містить крило заданого профілю та фюзеляж, побудований по круглим перерізам. Обґрунтовано вибір показників, що характеризують дальність польоту, виходячи з формули Бреге. Вона пов’язує дальність польоту з аеродинамічними та технічними характеристиками літального апарату.


Ключові слова


досягнення максимальної дальності польоту; БПЛА; PANSYM; інтерференція; компонування крила відносно фюзеляжу

Повний текст:

PDF

Посилання


Єгер С.М. Проектирование самолетов: Учебник для вузов/ С. М. Єгер, В. Ф. Мішин, Н. К. Лісєйцев та ін. ред. С. М. Єгер. – 3-е изд., перераб. и доп. – М.: Машиностроение, 1983. – 616 с.

Торенбік Е. Проектирование дозвуковых самолетов: Пер. з англ./ Е. Торенбік. –М.: Машиностроение, 1983 – 648 с.

Віслов І. П. Эскизное проектирование легких самолетов: учеб. пособие / І. П. Вислов. – Самара: Изд-во Самар. гос. аэрокосм. ун-та, 2006. – 82 с.

Ударцев Є. П. Эксплуатационная аэродинамика. Траекторные задачи: Учебное пособие. / Є. П. Ударцев, А. М. Переверзев, С. А. Іщенко. – Киев: КМУГА, 1998. – 136 c.




DOI: http://dx.doi.org/10.20535/0203-3771322016104509

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


Copyright (c) 2017 Олександр Олександрович Царелунга, Геннадій Анатолійович Вірченко